Nurr-mom birprensesvebirprensannesi evet aşerdiğinizde aşerdiğiniz şeyin kokusu orda bulunmasa da burnunuza kokuyor benim 5. Haftada öyle oldu o zaman anladım aşerdiğimi
birprensesvebirprensannesi Nurr-mom Evet evet kesinlikle tam pandeminin ilk zamanlarında gece çilek aşerdim ve bulamadık sabaha kadar ağlamıştım ne olur bul diye saatlerce aradı eşim bulamadı rüyama girdi o derece o gün 🤷
Miskokulum35 Oykum_06 ya ben bişeye aşermedim 🤩 sadece çok ekşi şeyler yedim salataya bol limon gibi. Ama bu aralar karpuz canım çekiyor resmen
Mavi34 Oykum_06 ben.ilk süt aşardım. Sonra hayatta yemeyeceğim kabak dolması. Şimdilerde erik çilek limon çok hoşuma giderek bütün gün yiyorum
a_burcu_bur Ispanaklı börek 😊 öyle buram buram koktu ki… Sanki birileri bi yerlerde börek yapmış da kokusu taa bana kadar gelmiş 😂
Donebaris Oykum_06 bende 1 kilo yedim bebek nasil karnkmda tekmeledi😄😄8 aydir bu ani bekledim 😄😄☺🙆♀️🙆♀️