Zynpsc Eşim nidicard alırken eczacı dil altı olarak kullanılacak demiş. Daha önce kullananlar nasıl kullandı acaba. Yutmalı mıyım, dil altı olarak mı
[silindi] Zynpsc doktorun nasıl söylediyse öyle kullan canım dil altı da kullanılıyor yutarak da ama dilaltı kullanırsan dikkatli ol tansiyon düşürebiliyor
Zynpsc [silindi] [silindi] Bana doktorum herhangi bi tavsiyede bulunmadı Tuğçe hanım sadece kasılman olursa başlayalım diye yazdı. Ben yutayım o zaman