Arkadaşlar 7+5 günlük hamileyim, bugün peceteye gelecek şekilde ve iç çamaşırıma bulaşacak şekilde kahverengi lekelenmem başladı, hemen hastaneye gittim bakan doktor kese içinde ya da dışında bı kanama olmadığını ama kesenin aşağıya yerleştiğini düşük riskim olduğunu söyledi, böyle bişey yaşayan var mı çok tedirgin oldum