Dilek060 Kızlar öndeki köpek dişim kırıldı kökü icerde kaldı cok cirkin duruyor hava alir bıkacgüne 20+3, haftalik gebeyim o dişi çektirip diş yaptirabilirmiyim yaptiran varmı
Sed22-09 Dilek060 ben iki kere dolgu yaptırdım canım kanal tedavisi ama bunun için dişciler kadın doğumcudan imzalı bir kağıt istiyorlar doktorun danış bir sıkıntı yoksa sana imzalı kağıt verirler sende ona göre dişçiye gidip yaptırabilirsin geçmiş olsun şimdiden
Lulemom Dilek060 kökü sağlamsa çektirmeye gerek yok. Kanal gerekiyorsa kanal yapılır. Yoksa direk dolgu yapılıp kaplanır. Tam haftanızdasınız. Doktorunuzdan izin alın yaptırın bi an önce. 1 ay sonra yaptıramazsınız