Ayse-45 Kızlar gebeliğin 3. Ay sonrasında daha hızlı kilo artışı yaşayan oldumu yada iştah artması ?😊 Kaç kilo aldınız 😊
kayaebru9088 Bennn 17.olduk bugün sanki bı anda şişti heryerim🙄🙄bide kabızlık var zaten bugün ilk defa hamile olduğumu anlayan oldu mesela😂😂😂
nslhhsn9221 29+3 oldum son on gündür daha iştahlı hissedemiyorum akşamlari sanırım fazla kaçıyor aşırı şişkinlik yaşıyorum. İştah artmasıyla beraber kabızlıkta başladı 😔
Hamileadayibiranne Mide bulantım kesilir kesilmez hemde kilo da vermiştim biraz 19+4 kilo almaya başladım şuan 21+1 6 kilo almışım 🤭
NeslihanDuz 53 kiloyla hamile kaldım 21 haftalık olduk 56 kilo olmuşum 3 kg almışım ideal diye düşünüyorum ☺️ Son 2-3 ay kala daha çok alırmışız diye biliyorum