[silindi] Lütfen doğum yapan biri yazabilir mi? Hastane nasıl, ebeler, hemşireler bazıları çok kötü şeyler yazmış. Acemi asistan var, sonra hemşireler kötü davranıyor gibi. Lütfen yakın zaman da doğum yapan biri tecrübesini paylaşabilir mi?