Alpaserdu _molly çok sevdiğim halde hamilelikte hiç içmedim cnm çok istediğinde köreltmek adına 1-2 yudum aldım. Doğum yaptım bebeğe gaz olmasın diye yine hiç içmedim 😂
HavvaMerve _molly Doktorum önemli olan sürekli tüketmemen demişti canının istediğin de iç ama bu durumu abartma hergün içme haftada bir dedi bende öyle yapıyorum ☺️
Ugurhilal _molly hayatımda hiç içmemiştim ben ufakken zararlı demişlerdi hamile kalana kadar canım istedi bi üç aylık felandık içtim bide bugün içtim azıcık abartmadan içilirse pek sorun olmaz bence
Redpepper Valla ben arada içiyorum yani bu herşey yasak mevzusunu da yanlış buluyorum abartmamak kaydıyla canımın çektiğini yedim bu zamana kadar
Gayserili38 _molly ben canım isteyince içiyorum bir bardak abartmadığın sürece bişe olmaz Allah’ın izniyle
Rolria _molly Toplasan 3 ,4 kere içtim .Doktorum istemem ama canın çekerse nadir olmak şartı ile iç dedi 🤷🏻♀️
gmzgmzz _molly hamileliğimden önce çok içiyordum şimdi haftada bir iki falan çok abartmadan içiyorum ☺️
Buketkucuk _molly ben belki 2-3 defa içmişimdir canım çok istediğinde 37+4 haftalığım şuan. Aşırı derecede isterse canın içebilirsin bence abartmadan
Meless _molly arada bir 1 bardak içiyorum vallahi. Çoğu güzel şey yasak napayım arada canım istiyor. Doktorumda sık olmadığı sürece sıkıntı yok demişti
Lulemom Benim doktorumda senin haftada bir veya 15 günde bir içtiğin bi bardak koladan bişi olmaz dedi. Abartma yeter şeker sonuçta o yüzden önermiyoruz dedi. Bende denk geldikçe içiyorum bi bardak
fatmArslan06 _molly bende çok severim ama fanta içiyorum onun yerine yemeklerin yanın da falan 1 bardak ama cola tüketmiyorum
123r456 _molly Aklıma gelip gelip duruyo ama içmiyorum çok karın ağrısı yapıyor bende eşim içmeme izin vermiyor ama doğumdan sonra bir bardakta olsa içecem canım çok istiyor🤔