Aleynaa1 Guneyinannesi1 ayy bende öyleyim 1 hafta oldu hamileliğimi öğreneli taş gibiyim ya ilk gebeliğim bide hiçbişey anlamıyorum. Millet kusar tiksinir bende tık yok sizin gibi 😂
Eyll1010 Ptttssse benim de adetimden 3 gün geçti kan testim 46 çıktı önceki gebeliğim kimyasaldı siz kaç haftalıkken kan verdiniz
Umutluanneee48 Eyll1010 adet tarihinden bir gun once verdim 39. bisey çıktı adet olmadım ertesi gün verdim 144 cıktı. suan 4 hafta 3 gün görünüyor
Ptttssse Umutluanneee48 canm vala bildirim yeni geldi sorun vardı sanırım. Evet adet olacakmışım gibi arada sızlıyo belimde ayakta kalınca agriyo bide hafif bulaştım var ben ilk hamileligimde kusmaktan ölcek gibi oluuodum galiba buda oyle olcak
Umutluanneee48 Mavi87 doğru diyosun ama ağrılar var işte o biraz beni strese sokuyo kasıgım ve belim agriyo midem bulansa dicem tamam artıyo ama bu ağrılar …
Umutluanneee48 Nilya88 hadi insallah doktoruma yazdım artık napim o bisey der belki erkene çeker randevuyu insan ilk olunca bide zor gebelik elde ettik herşeyden korkuyo.
eceylcn Umutluanneee48 daha çok yeni bir gebelik doktora gittiğinde kese görünmeyecektir biraz sabretmelisin 2 günde bir bhcg testi yaptır sonrasında arttıkça kese rahme yerleşecek ve rahatlıkla görünecektir :) hayırlı olsun
Mucizemmmm46 Nilya88 hayırlı akşamlar dün sabah kan tahlili verdim Beta sonucu 124,9 iyi mi isret acaba
Nilya88 Mucizemmmm46 yani kan sonucunuza göre gebelik var ama değer arttı mı düştü mü bilemiyorum bi kere mi kan testi verdiniz
Mucizemmmm46 Nilya88 evet bir kere verdim cnm doktor bir kaç gün sonra yine ver dedi tekrar yine vericem ilk gebeliğim biraz korkuyorum bana yardımcı olur musunuz lütfen Nilya88
Nilya88 Mucizemmmm46 canım değerlerinin artışı normal se bi sıkıntı yoktur inşallah tekrar kan vermeden bişey diyemeyiz inşallah gönlüne göre olur herşey
Elcnbykckr Canım aynı kurumda öncelikle kan ver 3gün sonra ver bakalım ne olacak değerin 400falan çıkması lazım
Biranneadayiiii Umutluanneee48 canım şuan çok.yeni büyük ihtimal 3-4 haftalık bu haftalarda bebek rahme yerleştiği için sadece kasik ağrısı göğüs ağrısı vs hissedersin bulantı 6. Haftada başlıyor ama umarım başlamaz güzel bı durum değil çünkü çok rahat bir hamilelik geçirirsin insAallah 🤲🏻🥰
Umutluanneee48 Ptttssse benim annem hicbir gebeliğinde kusmamış bende öyle olurum belki bide bende çift rahim var ağrı biraz ondanmış bebek yerleşirken olan ağrıyı daha cok hissediyormusum