Ezgi1990 Kızlar bu marka test yaptım silik çizgi çıktı damlatır damlatmaz ama farklı bi marka yaptım o negatif. Acaba hangisi doğrudur ya 😢
Ezgi1990 Kubra3525 regl geçmedi daha aşılamanın 12. Günüydü. Ama diğer farklı marka neden negatif. Bu testin yanlış olmak ihtimali nedir 😢
Kubra3525 Ezgi1990 bu attıgın testen yapmıştım bende 2 tane yanlış olma ihtimali pek yok bence gebelik var bi kan testi verin gönlünüzce olsun inşallah🙏🏻
Ezgi1990 Kubra3525 yaaa öyle mi peki dizinde böyle silik mi çıkmıştı ? Değeriniz kaç çıkmıştı bi de. Amiiiin inşallaj 🤲🏻
Kubra3525 Ezgi1990 benim reglm 4 gün gecikmişti canım silik degildi ama ben yinede 2 tane yaptım daha önce gebelik yokken de net tek çizgi çıkardı ama bu testen bitane daha yap alıp bence boşuna silik çizgi çıkmaz diye düşünüyorum😊