SevDin eşinin babası varsa seninde baban var
Taviz verilecek bi konu değil bence
Eşim bana oğluma babamın adını koycam deseydi bende ağacın kovuğundan çıkmadm senin babanın adı koyulursa benım babamda üzülür bu yüzden bende kendi babamın adını koyucam derdim
Üzülüyorum kırılıyorum diyorsun ama bence net tavrını koy istemediğini asla da tartışma konusu bile olamayacağını söyle
Yeğenimin adı zeynep buse
Biz buse diyoruz ama kız kocaman oldu okulda zeynep diyolar senelerdir