Buketkucuk Gizemkerem şişkinliğinizin inmesi birkaç günü bulur bence gayet normal hemen düzleşemez ki karnınız
KkSedakaya Gizemkerem rahim 9 ayda yavaş yavaş şişiyor. İnerkende eski halini alması 9 ay Sürüyor. O yüzden şişlik hemen geçmez:)
Aratzeynep Gizemkerem Ne kadar şişkinlik var mesela çok fazlamı çünkü benim hemen gitti sabah saat 9 da kontrole gittim 1 de doğurdum akşam 8 de taburcu oldum hiç bir şişkinliğim kalmadı çok az bi göbek çıkıntısı var ondan mı bahsediyorsunuz ?
Sssevgiii Gizemkerem bende doğumdan çıkınca hala bebek varmış gibiydi o şekilde düşünme bence kaç gün oldu doğum yapalı?
idiloska Doğum sonrası korse kullanabiliyor muyuz? Şu doğum korseleri var ya onlardan alıp memnun kalan var mı acaba?
cileklidondurma idiloska arkadaşlarım owli kullanmıştı normal doğumdan sonra doktorlarına danışıp baya memnun kalmışlardı bende doğumdan sonra alacağım beden konusunda kararsız kaldım
idiloska cileklidondurma ben de trendyolda gördüm ama beden konusunda emin olamıyorum, m mi alsam l mi? 40 beden popo bacak bol oluyor, göbek tam rahat ediyor, 38 bacak popo oluyor göbek sıkıyor 😂kesin alacağım bi bedeni bulayım
PaPaTyAmM_1223 cileklidondurma genelde bedeninizden bi beden küçük alın denir ama Bnde kullanmadım henüz 38 bedenim 36 alacam
cileklidondurma idiloska aslınds üzerinde 36.haftadan sonra karnınızı ölçün diyor çapını onun 10cm mi neydi altı doğum sonrası bedeniniz olur falan diyordu ama bilemedim bol olur diye bende üst tarafım ince çünkü oyüzden doğumdan 1-2 gün sonra alıcam
Buketkucuk Gizemkerem onlar belki çok zayıf yapılıdırlar, benim görümcem de hamile kalmadan önce 45 kiloydu, doğumunda 25 kilo aldı, doğumdan sonra daha o gün ziyaretine gittik karnı dümdüzdü neredeyse şok olmuştum🙈
cileklidondurma Gizemkerem walla bilemedim ki kullananlarda memnunum dedi ama bu tarz şeyler elektronik gibi bence herkesin ayrı bir fikri,yorumu var şans işi sanırım 🤷🏼♀️
Gizemkerem Buketkucuk bende 62 ile kaldım 75 ile dogum yaptım su an kaç kiloyum bakamadım yeni doğum yaptım ancak yazabiliyorum ☺ korse aldim acaba ne zaman başlasam bir fikriniz var mı