Writebirds Kızlar geçenlerde post açmıştım çok şükür eşim düzeldi az kaldı inşallah bende de belirti vs hiç olmadı karantinamız pazartesi günü 10.gün son gün yani, ne zaman yan yana gelebiliyoruz 10.gğnden sonramı sizlerde nasıl oldu,
Taze_gebe Writebirds bizim de durum aynıydı karantinanın bittiği günün ertesinde gidip test yaptırdı eşim öğlen sonuç neg olarak geldi ama o akşam da ayrı yattık sanırım yavaş yavaş maskeyi çıkardık biraz aynı odada durduk vs derken ertesi gün eski halimize döndük 😂
Taze_gebe Writebirds canım devletin talimatı yapmak zorunlu değil karantinan bittiği gibi işe gidebilirsin diyor yani hes kodun riskli değil yazdığı anda eğer belirtin devam ediyorsa ve iyileşmedim diyorsan test yaptır diyor eşim çok ağır geçirdiği için bizim valla psikolojimiz bozuldu neg diye görmeden rahat edemedik maskeyi nası çıkarıcaz eskisi gibi nası oturucaz cesaret edemedik o yüzden gidip özelde yaptırmak zorunda kaldık
Writebirds Taze_gebe hımm çok geçmiş olsun Allah Bi daha o günleri yaşatmasın şuan eşimin belirtileri bitti gibi çok şükür