Gulsen4224 aminnn insallh teşekkür ederim sizlere gostermesin rabbim🤲🤲🤲 ilk başta sancilarim regl sancisi gibiydi onlar normal şiddetli bicak girmiş gibi olursa hemen. Gel demisti sonra bi sıkıntı yaşadım o an hastaneye gittim hic bi şey yapmadılar sonra ertesi gun polikinlige gittim kanama var dip 2 3 gun yatis verdiler biraz azalmisti ciktigimda kontrollerimi de hiç aksatmam geçen 3 gün once falanda bi anda bicak girmiş. Gibi sancim oldu onda da baya hissettim ve dün çocuğunun eşinin asagiya düştüğünü söyledi