Feyzactk az önce konuştum. Şuan kadın doğum servisi aşırı dolu olduğundan odalar iki kişilik kullanılıyormuş. Ama aşırı sıkı denetleniyolarmış. Sürekli girip kontrol ediyorlarmış. Ziyaretçi varmı,refakatçi değişimi yapılmış mı gibilerinden. Ama henüz sezeryan detayını vs konuşamadık malum yeni doğum yaptı. Sütün gelmesi bebeği doyurma gibi dertleri var. Hepimizin hakkında hayırlısı. Başka detaylar öğrenirsem yazarım.