balkiz12 İnstagramdan missbelt korse sayfasından doğum sonrası için korse alıp kullanan varmı ? Altındaki yorumlar güzel ve fenomenler sürekli paylaşıyor ama bilemedim
emineveminigi balkiz12 o termal bir korse bende almayı düşündüm ama sezaryen olacağım için önce medikal bir korse alacağım dikişlerim iyilestikten sonra termal kullanırım diye düşünüyorum..
TheBaby balkiz12 Tabi medikalden sezeryan korsesi diyerek alın. Her korse sezeryanda kullanılmaz. Sonuçta ameliyat sonrası takılacak bir korse. Uygun olmalı
balkiz12 TheBaby ben hepsi olur sanıyordum teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için doğum şeklimiz hala belli değil belli olunca alayım o zaman
balkiz12 emineveminigi en son gittiğimde normal olabilir dedi ama işte daha çatı muayenesi falan yapmadı belli değil nasıl olacağı siz kaçıncı haftadasınız
emineveminigi balkiz12 38.haftadayiz biz bu zamana kadsr hiç dönmedi hep makat duruştu bebeğim böyle gelmeyi tercih etti🤗