Gozde939e99e hastane de 1 gece 1 gündüz yattım. Ayağa kalkınca nefes alamıyordum, 1 saatte zor ayağa kalkıyordum acıdan sızıdan. 30 km/s hızda kullandı babam arabayı, azıcık sarsıntıda ölüyordum acıdan, ağlaya ağlaya geldim eve. Evde yatakta 7 gün yattım. Daha da yatıyordum , korse takınca hemen ayağa kalktım. İyi ki korse takmışım. Korse takmasam 1 ay yine yatardım