Koylu_guzeli Kurabiyecik anladim canim bende bilemdim ya bazilari koyuyor bazilari koymuyor kafam karıştı
Koylu_guzeli Sermec27 oo maşallah az kalmış rabbim sağ saglim kucagina almayi nasip etsin insallah🤲🏻🤲🏻
Elcnbykckr Koylu_guzeli nasıl yani canım oksaparn evet kapağı cok sert cekiyorum kapağı ucunda ufak damlacık oluyor öyle olunca iğneyi çöpe mi atıyorsun
Koylu_guzeli Elcnbykckr hayır öyle degil komple bütün sıvı kendiliginden dışarı fışkırıyor ignenin içi boş kalıyor
aryabaran Koylu_guzeli morarmanın iğneyi vurma açısı ile alakası var hava ile alakası yok ama siz bilirsiniz
Mumy01 Kurabiyecik kuzum normalde ilaçlar zaten bozulmasın diye dolaba konur saglık çalısanıyım. İzotonikleri ilaçları bile uzun vadede korumak için hastanede bile dolaba koyuyoruz ki eczacı söyledi bana ben kısın basladıgım halde dolabta saklayın dedi