Kubrakarahann ben 🙋♀️ 34. Haftam da 10 dk da 3 kez gelen sanci ile hastaneye yattım en düşük sancim 40 larda en yükseği 90 lar da idi. Proluton Igne yapıldı ise yaramadı Progestan zaten kullanıyordum Dozu arttırıdilar nidilat hap kullandım günde 6 kez olarak ise yaramadı serumlar da sancıyı kesmedi. En son magnezyum verildi sanci durdu taburcu oldum ama magnezyum kestikten 3 saat sonra tekrar başladı doktor tekrra yatis istedi kabul etmedim 1 buçuk hafta boyunca sabah aksam kontrole gittik ciger geliştirici vuruldu hiç bir şekilde hafiglemedi buna rağmen acilmam olmaid. Suan 36+5 olduk. Yasadiigm stresi korkuyu tarif bile edemem ama cok şükür bisey olmadi. Sancilar hala cok sık aralıklarla ile geliyor o kadar ilaca rağmen geçmedi düşünün. Şöyle ki normalde bunları yaşayan biri doğurur dersin. Ama şükür bebegim biraz daha dayandı ve riskli dönemi atlattık çok şükür. Rabbim nasil uygun gördüyse oyle oluyor. Vakti geleni de ne olursa olsun tutamazsın zaten içini ferah tut strese girme canim.