Saree1 Gull_94 perşembe günü 32 haftalık oluyoruz bakalım o zaman kaç olmuş sorcam doktoruma eşim ve ailesi iri yapılı uzun boylu , inşaallah genetiktir de bi sıkıntı yoktur
Gull_94 Saree1 umarım oyledır az cok hesaplıyorm bende kafamda normal olursa zorlarmı dıye södılk normal dogum gorunuyo dedı huyun gıdınce bıdaha 38. De gıdıcem daha cok var en fazla 3700 dogsr dıye dusunuyorm 🥴
Saree1 Gull_94 benim sezaryen olacak nasipse , o yüzden ondan yana korkum yok sadece kilodan sağlık sıkıntısı çıkmasın yeter 😊
Gull_94 Saree1 burda ıstege baglı yapmıyolar ılkı normal oldugundan yıne oyle gorunuyo saglıklı olsunlarda aynen okudukca bende mı makrna prıınc vs kessem dıye dusunuyorm ama doktr soylerdı sakınca gorseydı galıba ıcımız rahat olsun🥲😇
Saree1 Gull_94 ben ilk haftalarda muz badem ceviz kuruyemiş portakal suyu , süt ne bulduysam yemiştim bebeğim sağlıklı olsun diye , fazla yemişim galiba 😂
Gull_94 Saree1 olabılır😂bende sureklı haslanmıs yumrta yedm sur falan bı aydr yemıyodm ama hayrlısı olsun saglıkla gelsınlerdeeee🙏🏻