Rolria ikierkekannesi0408 Bütün arkadaşlarımınkini aldılar çektiler ,iki fotoğraf için sorun çıkmaz ama bazen kendi fotoğrafçıları olsa dahi doğuma almadıkları durumlar oluyor o yüzden başınızda sizinle ilgilenen hemşirelerden istenilebilir o sizden sorumlu oluyor zaten😊
Ninita BegumIscanTunc bizde anlaştık doğuma girmeden önce, doğum anında, bebeğim ilk odamıza geldiğinde ve ertesi gün kendimize geldiğimizde anneli oğullu süslü püslü odamızda fotoğraf. :))inşallah 🙏🏻
Sose BegumIscanTunc hastanelere fotoğrafçı almıyorlar ki nasıl gircek içeriye.. Ayrıca devlet has. İse kesinlikle babayı bile almıyorlar
Sose BegumIscanTunc Allah Allah bizimde özel hastane hatta dr hastanenin dr bile değil yani dışarıdan ama Malesef içeri sokmuyorlar.. Hastanede doğum sonrası çekiyorlar ama özel getirtmiyorlar..
BegumIscanTunc Parsbebiko bende anı kalmasını istiyorum o yüzden anlaştım ileride baktıkça ah ne günlerdi derin artık 😊
BegumIscanTunc Parsbebiko amin inşallah canım benim hepimizin bebekleri sağlıkla sihatle güzellikle dünyaya gelsinler 🤲🤲🤲🤲
Duygus97 BegumIscanTunc ben böyle seyler cok severim de eşim hiç sevmiyor kızıyor gösteriş diye. Aslında hatıra kalması açısından istiyorum E ilk bebek biraz da heves ediyor insan😍 pazar günü hamile çekimi yapacağız evde zar zor ikna ettim yasaklar var aslında dışarda cektirmek istiyordum ama nerde 🤦♀️😂
Elfelf475 BegumIscanTunc ben de istiyorum ama siz hangi hastaneye gidiyorsunuz acaba kendi anlaşmalı fotoğrafçısı var
Elfglce BegumIscanTunc bu fıyata makıne alsanız mesela cocugunuZun her yas cekımını bıle yaparsınız 🤗
BegumIscanTunc Elfglce düşündüm canım ama şuanda Dolar ve Euro üzerinden olduğu için aşırı pahalı makinalar eşimden gerek yok diyince kaldı
ilkannelikkk Prenses21 hayır benimle , açıkçası bunların çok bi önemi yok zaten her baktığımızda aynı hisle bakıcamıza eminim. Bizim öyle fotoğraflarımız yok bi eksikliğini de görmedim 😊