Ozlemm05 aynıyız ben pazar günü enfeksiyon dan hastanede yattım o zmn bir santim açıklık demişti iki gündür gece dayanılmaz bel ağrılarım oluyor arada sağ kasığıma ve karnıma vuruyor gündüz leri biraz hafifliyor dünde kontrolüm vardı sancı çıktı sordum normal ağrılar dedi bende ağrı sıklaşana ve dkk ya düşene kadar gitmemeyi düşünüyorum