sabirsizannecik Edda ee benjm doktorum yenilebilir dedi p.tesi sordum daha ve ondan öncede yedim yani
Znrr Edda ton balığı civa içeriyor tüketilmesi tavsiye edilmiyor. Dip balıklarınıda tüketmemeye dikkat edin.
Edda sabirsizannecik nette araştırdığım kadarıyla bazı sitelerde sakıncası yok diyo haftada bir gibi bazılarında sakıncalı diyo aklım kalıyıcağına yememek daha iyi galiba🤷🏼♀️