Aynuromerbyr12 Canlar malum havalar sıcak oluyor balık yağını buzdolabinda muhafaza eden varmı ben iki gündür koyuyorum Urfa’da havalar 30 un üstünde bozulmasın diye koyuyorum ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum
Omerhatice Aynuromerbyr12 ben buzdolabinda tutuyorum canim zaten kapağı açıldıktan sonra serin yerde muhafaza edin yazıyor
e_doga Ben buzdolabında muhafaza ediyorum kışın da buzdolabındaydı . Doktorum önerdi içerken kokmasın sana diye