Herkes erkek hissediyoruz diyor ama önemli olan Annenin ne hissettiği değil mi? Ben ilk öğrendiğimden beri kız hissediyorum, erkek çocuk delisi olmama rağmen cinsiyetini öğrenmeye 2 ay daha var ama inanıyorum güzel bir kızım olucak❤️❤️🤲🤲 böyle hisseden bir ben miyim??