Kızlar mrb bugün doktora gittim kontrolum vardı yasaktan dolayı acile gittim ve bi bayan geldi 41+6 haftalık şehir hastanesi gerçekten bu kadar bekletiyormu bilenler varmı ya ben çok korkuyorm 40+3 oldum hala gelen giden yok sancımda yok açılmada yok çatı muayenede yok nasıl doğurcam çok merak ediyorum gerçekten sabır taşı denen bişey kalmadı çatlıcam bebekte tehlikeye giriyo hadi kakasını yaparsa pazartesi yine kontrol var belki yatırcaz demişti salı günki doktor ama bugün gördüklerim korkuttu açıkçası