paradiseeeeee Selam arkadaşlar 36.1 deyim bi kaç gündür karnım iyice aşşa düştü gören karnın düşmüş doğumun yakındır diyor zaten vajinam agrıyor bel agrım kasılmalarım var sizinde basınıza geldimi hiç karın düşmesi falan yada duydunuz mu
Esos93 paradiseeeeee normalde öyle derler evet canim dogum yaklaştıgi icin asagi düşer insallah saglikla zamaninda dogar bebegin
Susam1 paradiseeeeee öyleymiş bende bu lafı 2 saat önce duydum 😬 37.haftaya girdim bakalım 1 2 haftaya hallederim o işi sanırım hayırlısıyla
EceEgemen paradiseeeeee cnm benimde aynı bende 36+1 im aynı gündeyiz bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin baş çapı küçülmeye başlamış kanala yerleşmeye başlamış dedi oğlum 37+0da doğmuştu onda da böyleydi yakındır doğumlarımız rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙂
Borusesi paradiseeeeee tam bir bilgim yok ama 23 haftalık gebeyim karnım hep aşagıda 🤦🏻♀️ Yukarı çıkar mı? Bilmiyorum
Esos93 paradiseeeeee insallah canim hemen düştü diye bugun yarin dogacak diye biseh yok gonlunu ferah tut
paradiseeeeee EceEgemen allah Allah o zaman benimde yakındır ay hadi inşalalh Allah hayırlısını versin benim randevum haftaya cuma daha 1 haftam var ölüyorum meraktan çocuk doğum pozisyonu almıştı en son şimdi durum senin ki gibi galiba anlattıkların çok yakın
busra-_-01 Borusesi üşütmekten olur dedi bana doktorum karnını sıcak tut sürekli dedi canım o zaman düzelirmiş
busra-_-01 paradiseeeeee aynı bende 36+1 deyim bacağım kasılıyor bacağım yerden kesilir gibi oluyor rahimde ağrı var bebek aşağı inmiş dedi doktor kanala gitmiş zor yürüyorum iş yapamıyorum ama bebeğim çok küçük 2400 gr doğsun istemiyorum
3MelekAnnesi3 paradiseeeeee bebek kanala girmiş büyük ihtimalle vajina agrısı genelde bebek kanala girince baslar ayakta durmakta zorluk olur felan ama kanala girsede hemen dogcagı anlamına gelmez benim 37 de kanala girdi 39 da mecburi suni sancı verildi dogum oldu yoksa yine gelemeye niyeti yoktu
Sevde0281 paradiseeeeee bebek kanala giriyor tıbben böyle denir halk arasında da karın düşmüş derler. Aşağıda batma yürümede zorluk bel ağrısı filan olur ufak ufak sancılar başlar. Benimde öyle bir haftadır