Merhaba kızlar 21 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrasonda bebeğimin kalp atışlarının düşük olduğu farkedildi (103 atıyor) perinatolojiye görünmem istendi. Doktorum korkmamamı böyle şeylerin olabileceğini söyledi ama ben yine de meraklandım Aranızda bu durumu yaşayan var mı ? Neler yaptınız neler yaşadınız?