yusufcukbccegi Merhaba arkadaşlar ,uygulamanın sayımı ile 6+6 haftalık hamileyim.Bugün doktor kontrolüne gittim,kese göründü fakat doktor icinde birşey göremedi.Siz kaçıncı haftanizda bebeğinizi görmüstünüz?
Happybaby53 yusufcukbccegi Karnından baktıysa 8. Haftadan sonra görür bebeği. Ben alttan muayene ile 4+4 de gördüm 6+1 de Kalp atışı ve Bebeği gördük
Birmelekannesi_38 yusufcukbccegi Merak etme canım bende 6 haftalıkken kese göründü bebekde 7+3 iken ve kalp atışını duyduk şu an 9+0 haftaligim💜sen stres yapma inşallah görürsün bebeğini🥰
Ervam2015 yusufcukbccegi 7 haftalıkken gördük bizde ilk haftalarda küçük olduğu için gözükmüyor 4 haftalıkken alttan baktı doktorum kese görünüyor ama bebek için erken demişti 7 haftalıkken gördük
yusufcukbccegi Görünür mü diyorsunuz,sabahtan beri moralim bozuk ya yoksa diye😞cevremdekiler alttan muayeneyi de pek tavsiye etmiyorlardı.beklemekten başka birşey yapamayacağım sanırım.
Mrc34 yusufcukbccegi bız de ilk göremedik küçük diye alttan duyduk kalp sesini sonra da 9 da gördük. Çevrenizi dinlemeyin doktorlar bir sakınca görmüyorlar alttan muayenede. Umarım siz de görürsünüz bebisinizi
Nigli123-35 Bana da ayni seyi soylemislerdi dış gebelik olabilir demisti doktor 6 haftaliktim 8. Hafta gel bakalim dedi … esimle ben duramadik ertesi gün baska doktora gittik kalp sesini bile duyduk doktordan doktorada degisiyo bence bu stres yapma üzme kendini imkanin varsa baska doktorada git derim ben
Ayshem yusufcukbccegi kese içinde yolk sac kesesi varsa içiniz rahat olsun yani kese içinde tek taş yüzüğe benziyor