Humabby Arkadaşlar 14 haftaliğiz ve 16 haftamizda cinsiyet ögrenmek istiyoruz. (Ankara) cinsiyet ögrenebilceğim hastene ve fiyatlarini biliyormusunuz.
Esra_80 Humabby bende 14 haftalık iken söylediler %90 kız dediler 🥰şuanda öyle kızım olucak söylerler yani nereye gidersen git