mervekoluman0 evlendikten 5 ay sonra hamile kaldim öğrendikten sonra kanamam basladi ve bir süre sonra düşük yaptim ondan 6 7 ay sonra tekrar hamile kaldim oda kanamam basladi ve kurtaj oldum mol gebelikmis 1 yil kan verdim korundum sonra tekrar hamile kaldim ve malesef oda 3 haftalikken düşük oldu gidip butun tahlileri yaptım, kanda pıhtılaşma çıktı folik asit başladım doktor olur dedi ama bir yil olmadi iyice kafama taktım ve bu defa iyi bir doktor buldum istanbula gittim, orda rahim filmi istedi doktor ve rahim t seklindeymis ameliyat olmam gerektigini söyledi çok korktum çok üzüldüm, neyse bütün doktorlara sordum ameliyat için araştırdım ve oldum yaklaşık 15 bin₺ param gitti, çok zor ve yıpratıcı bir süreçti, birsuru ilac vs. Doktor 6 ay içinde gebelik bekle başka bir sorun kalmadi dedi ama ne yazikki bir yili geçti ve hala gebelik olmadi benim bütün umutlarim iyice tükendi ameliyat olduğuma pişman oldum, ağladım, üzüldüm, ve doktorum ilac tedavisi uygulayacagini söyledi ama ben istanbul dışında yaşadığım icin imkanim el vermedi gitmeye beklemeye karar verdim, bulundugum sehirde bir doktora gittim hiçbir sorun yok dedi ve ilaç tedavisine başladık femara kullanmaya basladim, kesin olur bu ay dedi ve o ay yine olmadi 🤕 sonra artik ben çocuğum olmayacagi durumunu kabullenip belkide hiç olmayacak dedim ve sadece Allah im sana biraktim sen büyüksün diye dua ettim ve bütün ilaçları bıraktım, yumurtlama günü felan hiç takip etmedim kafamdan attim ve bir sonraki ay hamile olduğumu öğrendim, Rabbime bin şükür tüm umutlarımın tükendiği anda bir mucize oldu korkuyla heycanla saskinlikla doktora gittim ve hemen oksapar kan sulandirici basladim simdi 9 haftalil olucak insallah sonuna kadar rabbim sağlıkla götürsün, Allah büyük ve teslimiyet çok önemli Rabbine bırak sadece iste o zaman tüm kapılar açılacak, dile kolay bu yasadiklarim 5 yila sığdi maddi manevi çok yipradim ama Allah büyük insallah tum isteyenlere nasip eder