zeynepduha Bir hafta önce sezaryen doğumla bebeğime kavuştum elhamdulillah ara ara dikişlerimde yanma ve sızlama oluyor normal mi bu durum?
yasemin333 zeynepduha benim de 8 gün oldu ara ara yanma acı oluyor normal olduğunu zamanla geçeceğini söylüyorlar.
Vildan_C zeynepduha Daha çok yeni canım normal bende 1 ay önce oldum toparladım şükür sadece bebeğim bezini alırken falan tekme atıyor sağolsun o zaman acıyor. 😂