kalbimin_cicegi Bizim kız oldu mu size oğlan 😂 13. Haftada kız tamini vermişti doktor. Bugün 16. Haftalardayız ve pipisini gösterdi 😂 şoklardayım inanın 😂 https://resimyukle.link/i/hYaGt
Anneyim_ben1 kalbimin_cicegi nasıl açıklama yaptı peki doktor? Neye göre değişiklik olmuş? Özele mi devlete mi gidiyordunuz? Yani çok fazla duyuyoruz bu değişimleri anlamaya çalışıyorum artık neden oluyor diye🤦🏻♀️
kalbimin_cicegi hndhnd ben başından beri oğlan hissediyorum ama ilk doktor kız diyincce kendşmi kıza hazırladım 😂 aman olsun bi oğlum var birine daha canım feda 🥰