cerenkurter2 Kanama olursa hafta farketmeksizin hemen yapılıyor hiç kanama yoksa 28. Haftada kan testi yapılıyor negatifse doğum sonrasına ertelenebiliyor yani benm doktorum negatif olduğu için şimdi gerek yok dedi doğumdan sonra olacak pozitifse yine o hafta iğne yapılıyor. Ama ilk gebelikte böyle 2. 3. De nasıl oluyor bende bilmiyorum genelde ilk gebelikte sıkıntı olmuyormuş sonrakilerde daha dikkatli olmak gerekiyormuş diye biliyorum ben doktor ne derse onu yapmak lazım.