Merhaba kizlar 14+5 6 yada 13+6 falan arası bı hamileyim işte oraları bosverin her gittiğim doktorda ayrı gün çıkıyor 😂🙈 sorum şu bağırsak kurdu hissediyorum yıllar önce böyle bir rahatsızlığım vardı ilaç kullanmıştım ama şuan napcagimi bilmiyorum ayrıca crp değerim seneelrdir çok yüksek en son doktor üni Hastanesi’nde arastirilmam gerektiğini söyledi bebek var diye gitmedim yani parazit crp yükseltir mi ve napcam ben bu kurdu