Merhaba güzel anneler 14+1 günlük gebeyim. Hamile kaldığım günden beri daha hiç kilo almadım zayıfladım bile. Ama sanki bütün bölge kilolarım karnımda toplandı gibi gören hamile olduğumu anlıyor. Hala bişe yemiyorum sabah biraz tost veya yumurta akşama kadar lokma almıyorum iftarda yiyorum. Sürekli başım dönüyor tansiyonum hep düşük olduğu için hatta çok fazla düşüyor oruç da tutamıyorum. Benm gibi annelerimiz var mı? Birazda stresli günler geçiyorum onunla bir ilgisi olur mu bilmiyorum 🤷♂️