Kızlar merhaba,
Size birşey danışmak istiyorum. 35 haftalık hamileyim, bebeğimde böbrek büyümesi var bir böbrek 7mm diğer böbrek 4mm cinsiyetimiz ise çok karışık bir durumda açıkcası şöyle ki bebek hep arkası dönüktü ya da çok haraketliydi kendini göstermedi. Bir kere gösterdi doktorumuz dudak var kıza benziyor dedi pazartesi kontrole gittiğimde ise bebeğin böbrek sorununa baktı erkek bebeklerde bu olur dedi bebeğe bakmaya çalıştı ve bebek yin arkası dönüktü ve ben ilk hamileliğimi hissettiğimde erkek hissetmiştim. Anlam veremiyorum bu bebeğin cinsiyeti ne acaba.
Fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum yükleye bilseydim bakmanızı rica edicektim