Sinemdmrcoglu Oykum_06 uygulamaya ya göre 31agustıs ama sezeryan olacağı ıcın 20agıstıs dedı doktor 21+4
Beyzan Hafise benim de 7 temmuz son tarih burda başlıklar açılıyor Haziran annesi temmuz annesi filan diye. Bakalım ben hangisi olacağım merakla bekliyorum 😍
Sinemdmrcoglu Oykum_06 yok geçen sene sezeryan doğum yaptım bu sene de seZeryan kndı ıstegımle olmustum çatı muayenesi geçen sene yapmıştı doktor kastıgım ıcın çok
depsizoo Oykum_06 Belli değil daha 24 olduk bugün dönecekmi dönmicekmi açılma olcakmı olmıyacakmı bilmiyorumki
T-aksoy Benim doktorun dediğine göre 22 mayıs, ama ters pozisyonda şu an sezaryen olursa daha erken olacak inşallah dönmüştür. 35+6 günlük. normalde de 10 mayısa kadar dayanır inşallah diyordu karışık bizimki😁 hayırlısıyla bitseydi