Busraanurr Kızlar 1 parmak açıklık var 37+5 deyim bacak aramda yanma hissediyorum yürüdükçe hareket ettikçe canım yanıyor ama suyum veya nişanım gelmedi hafif Kasılmalarım sadece benim gibi olan var mı veya ne kadar sonra doğum yaptınız
2kusunannesi Busraanurr bende 35+4 canım dün nst düzenli sancılarım ve 2 cm açıklık var dedi evdeyim şu an bekliyorum arada bel ağrısı ve baskı hissi yaşıyorum ne zaman doğum başlar merak ediyorum
Buseseyma Busraanurr bende 37 1 im . Bugün bacak aralarimda agri var hareket edemiyorum rahimim batıyor bunlar dogum belirtisi mi acaba
Busraanurr 2kusunannesi yarın kontrolüm var sizde de bacak aranızda yanma hissi oluyor mu nts sancınız kaç çıktı ?
2kusunannesi Busraanurr yanma değilde çok fazla ağrı var yürümekte zorlanıyorum 100 ve üstü çıkıyo nst
Busraanurr Bugün gittim açılmam aynı 1 parmak olarak kalmış ilerlememiş yürüyüş yaptım hurma yedim duşa girip çıktım ama aynı idi hala bekliyorum ne su var ne sancı