Düne kadar göbeğimin daha gergin olduğunu düşünürdüm dunde bir sebepten dolayı çok üzüldüm ağladım kafama taktım ama gebeliklr alakalı bi sorun değil. Ve dün bütün gün bağırsaklarim hareketliydi sürekli gaz sancısı ve büyük abdestle cikamadim afedersiniz kayısı falan yiyip biraz wc çıktım bugün sanki karnım boş gibi hissediyorum 17+5 iz. Simdide kafaya bunu taktım he zaten aman aman bi göbek çıkmadı tabiki hamile kalmadan önceki gibi de değil armut göbek gibi ama daha yumuşak gibi hissettim belkide dünü kafama takıp bebeğimi düşündüm bundan dolayı da böyle hissediyor olabilirim kafam karıştı böyle göbeğinde değişiklik hisseden oldu mu