Gamzii00 36+3 um karnim bazen tas gibi oluyor bebek biyere toplanıyor bazen adet agrisi gibi ağrılarım oluyor karnımda ayni haftalarda olanlar sizde durumlar nasıl
duyguars12 Gamzii00 ben 33 haftalığım ayakta kaldığım da karnımın sertliği çok rahatsız ediyor 2 gündür dinleniyorum sadece yumuşacık 😂
B_isik Gamzii00 ben de 36+2 yim aynısını yaşıyorum dün nst de sancım 45 kadar çıktı 3 kere doktor normal dedi ama bilmiyorum 😞 bazen diyorum aha doğurucam şimdi 😂