Merhaba biraz uzun yazcam ama baska turlu anlatamam 4. Hafta da keseyı gordum 5. Haftanın ortalarında kanamam ve hafif sancım basladı 6.haftada kesenin gelısımı normale gore dusuktu ama yinede kese ve kalp atisi vardı doktor dusuk ten suphelendı hap ve ıgne verdı onlari kullanırkende kanamam ve sancım devam etti bu hafta carsamba tekrar kontrolum vardı ortalama 7. Haftamdaydım kese kuculmus ve kalp atisi yoktu doktorum hapı ve ıgneyı kesmemi dusukle sonuclanıcagını soyledı yada kurtaj onerdi ama henuz cok kucuk oldugu ıcın kendilıgınden duser dedi ama ben ıgne ve hapı bırakınca kanamam da sancım da azaldı doktoruma yazdım kanamanın artması gerektıgını 2 3 gun takip edelim dedi boyle bısey yasayan var mi