Misto o sizin tercihiniz😊 ben şeyime birsey taktirip, onun kontrolünü takip edemem birde. Ben prezervatifi ya da kayganlastiriciyi özellikle doktoruma sormuştum enfeksiyon vs yapar mi diye hiçbir şey olmaz, hamilelik boyunca jel kullanma o kadar demişti. Yani beyefendi içime boşalacak diye ben spiralle falan uğraşamam, o da risk almaz. Spirale rağmen hamile kalan da cok. Herkes farklı. Biz senelerdir kendimize uygun sistemi oluşturduk, memnunuz da sıkıntı yok😊 isteyen istediği gibi korunur ya da korunmaz tercih olayı yani..