Seyda23 Güzel anneler Afiyet Hastanesi hakkında bilgi ve tecrübesi olan var mı? Kendi doktorum hakkında kötü bir yorum okumadım ama diğer doktorlardan birkaç şikayet okudum o yüzden endişeliyim ilk kez gidiyorum doktora
Sedakbyk Seyda23 ben afiyet hst.sema hanima gidiyorum ilgili guleryuzlu doktor,daha once gorumcem orda dogum yapti temiz ilgililer.
yhilalcaglar Seyda23 2018de ilk dogumumu orda yaptim. Ebeler hasta bakıcı cok ilgililerdi. Heleki hasta bakıcı kendi kizi gibi ilgilendi benimle. Suan ikinci gebeligimdede oraya gidiyorum ama doktorum cok fazla yogun o açıdan biraz sikintiliyim cok bekliyorum gittiğim zaman
344458ilayda Seyda23 ben de fazilet hanıma gidiyorum çok ilgili sevecen biri önemli olan da bu anlayışlı olması, tavsiye üzerine gittik doğum da güzel olur inşallah
Seyda23 sumeyyed bugün ilk defa Fazilet hanıma gittim çok güler yüzlü ve ilgiliydi çok memnun kaldım, sadece doğum konusunda emin olamadım ebeler hastane şartları vs nasıldır hiç bilmiyorum
sumeyyed Seyda23 ben de hiç bilmiyorum maalesef. benim de doktorum çok tatlı güler yüzlü ama bu yeterli mi ve ilk gebeliğim neye göre iyi olup olmadığını ayırt ederim onu da bilmiyorum 🥺
Seyda23 sumeyyed doktorunuzdan iletişim açısından memnunsanız sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ben çünkü çok olumlu güzel tavsiyeler alarak oraya gitmeye karar verdim evim de yakın olduğu için, güzel tecrübeler yaşarız umarım :)
Seyda23 Fazilet hanımdan herkes çok memnun benim de hiçbir şikayetim yok ama hastanenin fiziki şartlarından ve yönetiminden çok fazla şikayet okuyorum çok tedirginim o yüzden, inşallah sorun yaşamayız 🙏🏻