aslihan78 14+6 yız güzel su içiyorduk ama bu son 2. Haftadır bulantıdan su bile zehir gibi geliyor tadı zorluyorum ama içemiyorum Siz ne yapıyorsunuz
nevingny aslihan78 başlarda benim de öyleydi soğuk su iyi geliyordu. Şükür ki geçti bulantılar şimdi 3 litreye yakın içiyorum
Elfelf475 aslihan78 ben de öyleyim kendim evde meyve suyu yapıyorum ya da ayran suyu sadece içemez oldum gunde bir kere de suya limon sıkıp içebiliyorum işe yarıyor mu haftaya doktorda göreceğiz umarım sorun yoktur 🥺 tam 3 haftadır böyle içmeye çalışıyorum
Ozlemm35 aslihan78 bazen günde 1 litre bazen 2 oluyor , içemiyorum sevmiyorum da .. sıvıyı bır şekilde alıyormuşuz benim doktorym öyle dedi kendini zorlama çok dedi zaten bebeğin suyuyla da alakası yokmuş zaten bebek kendi sıvısını kendi üretiyormuş
Ysmn234 Ben de hiç içemiyorum. Bazen 3 bazen 4 bardak. Bulantılarım o kadar fazla ki su bile o kadar itici geliyor ki 😔 daha doktorumla hiç konuşamadım ama haftaya danışacağım.
Mrymonek aslihan78 büyük bardakları bittikçe dolduruyorum salonda yani başımda duruyor gördükce içiyorum. Büyüklerden günde 6 kere iciyorumdur en az.