Umuhn Merhaba kizlar İstanbul Sancaktepe İlhan varank hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum kontrole oraya gidiyorum giden varmı aranızda odalar kaç kişilik odaları temizmi dir ben sezeryan olucam bu arada
Nehiriiimmm Umuhn oranın doktorlari nasıl ben bikere gittim gittigime pişman yedim.kadin ben sormasam hiç bişey söylemeden cıksrcaktı beni.
Shnern Umuhn ben mumnun alamadım ondan dün acile gittim kanamm vardı hiç birşey yapmadılar 10+2im eve git dinlen dediler sadece
Esrasel Umuhn bnde o hastahaneye gitmeyi düşünüyorum ama dr lar hakkinda bilgim yok ne zamandir gidiyorsunuz siz memnunmusunuz dr dan
Umuhn Shnern anladım cnm doktorların iyiside var kötüsude tabi ben hastaneyi merak etmiştim temizmi odalar kaç kişilik diye
Umuhn Esrasel ben ilk gittim 8 haftalık hamile olduğumu öğrendim ondan beride aynı doktora gidiyorum şuan 29 haftaligim devlet olduğu için biraz acelici davranmaları oluyo tabi çünkü çok kalabalık ama kalabalık olmadığında güzel ilgileniyo bnmle
Esrasel Umuhn teşekkür ederim bende cakmak erdeme gidiyorum devletten bir farki yok alelacele çıkıyorum odadan birde orayi deneyim