Arkadaslar merhaba. 32.haftada çalışabilir raporu aldiktan sonra herhangi bi sebeple rapor alirsak direkt izne cikmis oluyorduk diye hatirliyorum. Ilk gebeligimden. Peki 32.haftada calisabilir raporu aldiktan sonra yillik iznimizi kullanabiliyor muyduk acaba? Tecrubeleri olan yorum yazarsa sevinirim ☺️