aselnil20 6+3 te duydum ama daha minik minik duyuluyordu bir hafta sonra gel daha yüksek duyarız demişti doktorum
esra556141 Aslhn18 5+5 de ilk kontrole gittim sadece kese gördüm 7+5 de bebeğimi görüp kalp atışını duydum