gizemozdemir1990 Polina- bu yaziyi bende bulabilirim, bende diyorum ki bunun arastirmasi nasil yapilmis hangi tezde sonuclari yayinlanmis? Yoksa boyle cumleler kurmak kolay, her doktor bir sey diyor ama aciklamalarin dayanagi yok maalesef.
Polina- gizemozdemir1990 öyle tabii her yediğimiz şey için farklı bilgiler görüşler var sucuğu yararlı bulmuyorum tüketmiyorum
Edali87 Minnosumuzgeliyor 8 haftaligim doktoruma sordum medicana hastanesi prof.dr dedim cok sucuk istiyorum kasap sucuğu yesem olur mu olur dedi iyice pişir ama dedi
Busehnm Minnosumuzgeliyor benim doktorum Salam ve sosis hariç her şey yiyebilirsin dedi, ben arada bir iki dilim yiyorum
Mavininannesiseyda Minnosumuzgeliyor ben her şeyi yedim canım istediği sürece çok şükür sıkıntı olmadı ama abartmadan yedim kola istiyorsa canım onu da içtim ama ayda bir kez iki kez en fazla