Fatosvrl 1 ay önce başladım şuan 30 haftadayım doktor kesinlikle kullanmam gerektiğini yoksa kanımın pıhtı atacağını bebeğe oksijen besin gitmez dedi hatta Doğumdan sonra da birkaç gün kullanacağım en son 27 haftada gittim 1300 gr dı iyi dedi doktor hergün tansiyon hapı coraspin clexan kan sulandırıcı ve birde gebelik şeleri nedeniyle insülin var birde ben 3. Aydan beri havyar hapı kullanıyorum oda bebeğe çok faydalı