Dilara-ebeBen 21 haftalıkken trendyoldan gecelik sabahlık takımı aldım M beden.Çünkü ben minyonum kollarım vs fazla kilo almaz en fazla karnım ve göğüslerim büyür. 27. Haftadayım şimdi biraz büyük geliyor gecelik doğuma tam olur diye düşünüyorum.Elbise formundaki şeylerde beden pek sıkıntı olmaz ben e. Emzirme atleti, önden düğmeli pijama vs. Almak için acele etmiyorum ama çünkü son haftalarda göğüslerimin ne kadar büyüyeceğini tayin edemiyorum. O yüzden onları 33- 35 hafta arası almayı düşünüyorum😌